رمان های دوستان
هر باخت نشانه یک پیروزی است پس اگه باختی دوباره بلند شو و بجنگ

بچه ها ببخشید مزاحمتون شدم من با چند تا از همکلاسی هام درمورد وبم صحبت کردم گفتم می خواهم قالبشو اسکلت بگذارم پلی اون گفت مگه تو شیطان پرستی یا مسلمون نیستی درسته شما ها حق دارید ولی من توی دین اسلام بدنیا اومدم و با همون دین هم خواهم مرد ولی پرسید مگه تو پسری!!خب درسته این چیزا رو پسرا دوس دارن ولی من هم چیزای دخترونه رو دوس دارم هم چیزایی ترسناک و اسکلتو خاستم قالب وب مو اسکلت بگذارم فک کردم شاید شما بترسید برای همین نگذاشتم و الان نمیدونم چی کار کنم 

خب اومدم بهشون بگم هر کسی ی سلیقه ایی داره ولی باور کنید من شطان پرست نیستم برای اینکه باور کنین من دخترم عکس خودمو گذاشتم و اسسمو بالاش نوشتم با وارتون بشه من روشنا هستم



نظرات شما عزیزان:

میوسا
ساعت20:06---26 خرداد 1395
نمیفهمم اسکلت چه ربطش به شیان پرستی....
این طرز تفکر کاملا غلطه
روشنا جان از طرف من به دوستات بگو هرکسی اعتقادات خودشو داره و این اصلا صحیح نیست که بخوایم درمورد دیگران قضاوت کنیم. و درضمن بگم هرکس لاک یا رژ لب مشکی زد یا اینکه از اسکلت خوشش میومد نشانه ی شیطان پرستی نیست شیطان پرستی علائم دیگه ای داره مثل اون بزه .... به هر حال خواستم بگم اسکلت ربطی به شیطان پرستی نداره...تازه پسرونه هم نیست مگه فقط پسرا وقتی میمیرن اسکلتشون باقی میمونه یا جمجمه شون... تازه جمجمه های فانتزی هم هستن که روی سرشون پاپیون دارن خیلیم نازن اونا دخترونه ن
گلم هرچی دوست داری بذار ....
پاسخ:فداااات بشم من آجی ممنونم عزیزم قربونت برم مرسی که راهنماییم کردی


یویون
ساعت16:38---18 خرداد 1395
تو نباید ضعف نشون بدی...سر چیزایی که دوستشون داری باید بجنگی وگرنه نمی تونی بهش برسی
کسایی که به تو میگن شیطان پرستی ...اونا رو ول کن
نباید برای مردم زندگی کنی
بهشون بگو...آره شما راست میگید ولی من به نظرتون اهمیت نمیدم
چون اطرافم پر کسایی هست که باورم دارن
قپجوی باش
پاسخ:فدات بشم آجی گفتم عزیزم ولی واقعا ممنونم ازت آجی که راهنمایی به این بزرگی کردم آجی


هایجین
ساعت20:16---13 خرداد 1395
آجی جونم حق باتوعه.هرکی یه سلیقه ای داره.
تازه من باور دارم که تو مسلمون هستی.
نیازی هم نبود عکستو بزاری.
چون من تو رو باور دارم و در هر شرایط کنارت هستم.
خیلی دوست دارم آجی جونم.
پاسخ:قربونت برم آجی منم همین طور ولی اونا تهمت میزنن من شیطان پرستم مگه کسی از چیز های ترسناک خوشش بیاد شیطان پرسته؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






. پنج شنبه 13 خرداد 1395 . 15:12 .(BY*fatemeh shiraishi )
رمان های دوستان
ABOUT

به وبلاگ ما خوش اومدید این وب یه وب گروهی هست با نویسنده های خوب تو اینجا از رمان، عکس، مطالب جالب اپ میشه امیدوارم از وبلاگمون خوشتون بیاد
CATEGORIES
TAGS
..DAILY.. میوسا ژژونم
رویـــــا جان
هایجیـــــــن جون
ارمیتـــــــا جون
رایــــــــا جان
ایـــــکا جونمون
تــــــــرسا ژونم
وب مرلیا
ستــــــــارگان تنیس
ملینا جونم
جی پی اس ردیاب ماشین
ال ای دی هدلایت زنون led
جلو پنجره لیفان x60

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان رمان های دوستان و آدرس friendsromans.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





OTHER

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 126
بازدید کل : 7546
تعداد مطالب : 50
تعداد نظرات : 343
تعداد آنلاین : 1